Transport Litoral Bulgaria

TRANSPORT ZILNIC LITORAL BULGARIA ZONA DE NORD

Plecari zilnice garantate din Bucuresti in perioada 29 mai – 17 septembrie

Tarife:
28 EUR/adult, dus-intors 
 

23 EUR/copil 2-11.99 ani, dus-intors
Copiii 0-2 ani au gratuitate dar nu beneficiaza de loc in autocar

Plecarile de vor face in fiecare zi la ora 7.00 de la Gara de Nord – vis-à-vis de Coloane 
(unde este Parcul de la Ministerul Transporturilor). 

IMPORTANT!

Va rugam orice rezervare trebuie insotita de numarul de telefon mobil al turistilor, cu roaming activat!

Important

Orele de imbarcare sunt informative si pot suferi modificari in functie de trafic;
Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de intalnire cu cel putin 30 de minute inainte de ora stabilita;
Distribuirea locurilor in autocar se face in ordinea sosirii la autocar.
Autocarele sunt licentiate, clasificate international si sunt dotate cu climatronic, scaune rabatabile si instalatie audio-video.
Telefon de urgenta: 0767345090 (doar pentru urgente, cu maxim 30 de minute inainte orei de plecare!)

Pentru rezervari sunati la nr 0733837771.

 

Bucuresti

ora 07:00

Giurgiu

ora 08:15

Balchic

11:15 retur 15:00

Parcarea de la Gradina Botanica

Albena

11:20 retur 14:45

Centrul de informare turistica

Nisipurile de Aur

11:45 retur 14:30

Hotel Melia Grand Hermitage

Constantin &Elena

12:00 retur 14:15

Hotel Romance, langa benzinarie

Varna

12:10 retur 14:00

Catedrala din centrul orasului

Conditii de transport:
Orele de plecare/sosire sunt orele locale de pe teritoriul fiecărui stat. Neprezentarea la imbarcare a turistului la orele anuntate duce la anularea locului achitat pentru cursa respectiva. De valabilitatea documentelor necesare calatoriei (pasaport, BI)  raspunde fiecare calator.

Transportatorul nu este raspunzator de refuzul autoritatilor vamale de a permite turistului parasirea tarii.
Pasagerul are dreptul să transporte gratis bagaje in greutate maxima de 60 kg, pentru fiecare bagaj suplimentar se va plăti  10 EURO. 
Ocuparea locurilor in autocar se face in functie de ordinea sosirii la imbarcare in cazul curselor zilnice pe litoralul bulgaresc vara 2018.
In cazul renuntarii la calatorie, pasagerul va fi penalizat cu 100% daca anunta agentia cu mai putin de 20 de zile inainte de data plecarii. 
Agentia nu se face raspunzatoare in cazul intarzierii autocarului din conditii independente de vointa agentiei (din cauza conditiilor de trafic, ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, vama, etc) sau din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghid/insotitor sau conducatorii auto, etc). In cazul defectarii fizice ireparabile a mijlocului de transport pe durata calatoriei, agentia are obligatia de a proceda la inlocuirea acestuia cu un altul functional in maxim 24 de ore de la data producerii defectiunii, conform legilor in vigoare.
Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie este in sarcina turistilor. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare. Transportul se asigura cu autocare/midiautocare/microbuze categoria I. Se vor face opriri regulate la intervale de 3-4 ore pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu se folosesc. In autocar sunt strict interzise: Fumatul,  Consumul de bauturi alcoolice, Consumul de droguri si substante narcotice. Soferii au dreptul de la mustrare pana la debarcarea din autocar a pasagerilor in stare de ebrietate sau care afecteaza ordinea si siguranta publica, fara rambursarea de catre agentie a costurilor de transport/repatriere a pasagerilor in cauza.  Pasagerul se obliga sa achite  catre agentie contravaloarea oricaror distrugeri aduse autocarului.

Daca turistul este nemultumit de serviciile de transport are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit cu privire la deficientele constatate legate de realizarea serviciilor contractate, ce se va transmite in maxim 3 zile de la incheierea calatoriei. Daca in urma analizei reclamatiei se constata ca transportatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate, acesta va propune alternative de compensare sau va despagubi turistii recalamanti cu contravaloarea serviciilor nepresetate sau incomplet prestate, in termen de maxim 30 de zile de la data depunerii reclamatiei. Agentia nu ia in considerare reclamatiile facute in nume colectiv.
Forta majora exonereaza transportatorul de orice raspundere.

Important!

Anularea rezervarilor cu mai putin de 20 de zile inaintea datei de plecare a turistilor se penalizeaza 100%!

Anularea rezervarilor cu mai mult de 20 de zile inaintea datei de plecare a turistilor se penalizeaza 30%!

 

Transportator Royal Trip

logo site

error: Continut protejat !!